امام جمعه موقت کرمان گفت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا در مورد سپاه هم مضحک بود و هم برای خودشان بسیار خطرناک است.

حجت الاسلام توکلی امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نمازجمعه امروز کرمان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد ، گفت: نباید اجازه دهیم برخی از حوادث و قضایا ازجمله ۸سال دفاع مقدس فراموش شود باید کتاب‌ها نوشته شود فیلم‌ها ساخته شود رمان‌ها نوشته شوند تانسل امروز بداند این فضا و جامعه مجانی به دست نیامده است .

او افزود: علت خاموش شدن  فتنه ۸۸  واتفاقاتی که در آن سال رخ داد باید زنده بماند که مقابله با این فتنه بصیرت مردم و توطئه دشمن بود.

او با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: نباید این قضایا فراموش شود، چون هزینه‌های زیاد و پشت پرده‌های فراوانی داشت و دشمن برنامه ریزی خوبی داشت اما محاسباتش اشتباه بود.

 حجت الاسلام توکلی بیان کرد:  این‌ها باید زنده بماند و یادآوری شود که دشمن درصدد چه جنایت‌هایی برای ماست ،همه برنامه ریزی‌های دشمن برای به زانو درآوردن و تسلیم کردن ایران بود، اما حضور مردم و مقاومت رهبری پروژه‌های دشمن را شکست داد .

او تصریح کرد: پروژه دشمن شعار بیکاری و اقتصادی نبود تنها چیزی که شاخص بود براندازی بود و دنبال این بودند بامدیریت خارج ازکشور براندازی کنند که رهبری در مقابل این نقشه‌ها محکم ایستاد و روسیاهی برای دشمن ماند و به هر حال دشمن شکست خورد.

او باتاکید برضرورت جهاد تببین گفت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا در مورد سپاه که هم مضحک بود و هم برای خودشان بسیار خطرناک است، را باید دید چه عواقبی دارد؛ سپاه دراصل ۱۵۰قانون اساسی تعریف و شناخته شده است .

او تاکید کرد: باید خطاب به اروپایی ها گفت اگر درمنشور ملل متحد اینکار را کردید این کشور حق دارد مقابله به مثل کند، چون مجلس ایران نیز الان تهدید می‌کند اگر این مصوبه نهایی شد مابرخورد قانونی خواهیم کرد خودآن‌ها می‌دانند عواقب و پیامد‌های اینکار احمقانه چیست.

خطیب جمعه کرمان گفت: رمز موفقیت و پیروزی از سوی خداوند تقواست، مراقبت از زبان چشم گوش لقمه حلال و دعا همراه باتقوا است.

برچسب ها: نماز جمعه ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار