رئیس اداره راهداری ساردوئیه گفت: ۴۵ نیروی راهدار با ۳۵ دستگاه راهداری در گردنه‌های برفگیر و اصلی این بخش در حال خدمت رسانی به رانندگان هستند.

قاسم مقبلی گفت: با توجه به اخطاریه‌های صادر شده سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به جنوب کرمان، راهداران ساردوئیه در کنار همکاران راهداری که از ستاد به گردنه‌های برفگیر اعزام شده بودند با تمام توان، ۲۴ ساعت بدون وقفه، عملیات راهداری را در ۷۰ کیلومتر محور برفگیر ساردوئیه انجام دادند.

او از فعال بودن ۴۵ نیروی راهدار با۳۵ دستگاه راهداری در گردنه‌های برفگیر و اصلی ساردوئیه خبر داد و افزود: با توجه به ایجاد تردد ایمن، رانندگان ۳ اکیپ راهداری در محور سربیژن به راین و ۲ اکیپ در محور ساردوئیه به هنزا مستقر هستند و عملیات راهداری شامل برف روبی، هدایت ترافیک و... را بر عهده دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه با بیان اینکه از عصر دیروز تاکنون بیش از ۲۵۰ کیلومتر از سطح جاده‌های برفگیر ساردوئیه برف روبی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر محور‌های منتهی به بخش ساردوئیه باز و تردد در آن جریان دارد.

مقبلی از رانندگان خواست، با توجه به میزان حجم برف در گردنه‌ها و‌ محور‌های برفگیر ساردوئیه در گذر از این محور، جوانب احتیاط را رعایت و از عجله و شتاب، ترمز‌های ناگهانی، سبقت و سرعت و تغییر جهت ناگهانی جدا خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار