رئیس کمیته امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: وسایل گرمایشی و سرمایشی میان مددجویانی که فاقد این وسایل ضروری زندگی بودند، توزیع شد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی گفت: با توجه به اینکه اکثر مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک از وسایل ضروری زندگی محروم هستند به همین دلیل این نهاد همیشه سعی در به حداقل رساندن مشکلات آن‌ها در این زمینه داشته است.

او می‌گوید: در ماه جاری توانستیم مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید کولرگازی به مددجویان تحت حمایت خود پرداخت کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک با اشاره به شروع فصل سرما، گفت: کمیته امداد این شهرستان ۴۰ عدد بخاری گازی به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال تهیه به دست نیازمندان رساند، همچنین ۲۵ عدد آبگرمکن به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال نیز میان خانواده‌ها توزیع شد.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: به مناسبت روز مادر ۲۵۰ میلیون ریال کارت هدیه تهیه و به بانوان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اندیمشک (ره) در خصوص چگونگی هزینه‌های خریداری وسایل سرمایشی و گرمایشی گفت: بخشی از این مبالغ از سوی کمیته امداد استان و بخشی دیگر آن نیز از طریق خیرین جمع آوری می‌شود، باتوجه به اینکه هنوز افراد بسیاری در انتظار وسایل ضروری زندگی هستند تا بتوانند اندکی از دشواری زندگی خود بکاهند، امیدواریم خیرین بیش از گذشته این نهاد را حمایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار