افق نگار راهبردی ۳ ساله سازمان دانش‌آموزی استان فارس امروز رونمایی شد.

مرتضی کریمی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، گفت: در راستای رسالت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در یک سال گذشته با ترسیم یک مدل تربیت تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌های سازمان را دنبال کردیم و امروز شاهد رونمایی از افق نگار راهبردی ۳ ساله سازمان دانش‌آموزی استان هستیم.

مرتضی کریمی با اشاره به پیشتازی مربیان و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در تمامی برنامه‌ها، گفت: اگر بنا در تحول در سیستم تعلیم و تربیت داریم سازمان دانش آموزی در ارائه مدل تحولی بر مبنا بیانیه گام دوم انقلاب و سندتحول بنیادین و نقشه مهندسی فرهنگی میتوان الگو ارائه کند.

کریمی از علاقه دانش‌آموزان و مربیان این سازمان به فعالیت‌های تشکیلاتی به عنوان یکی از نقاط قوت این سازمان یاد کرد و گفت: دانش‌آموز محوری، باور و اعتقاد ما در اجرای تمام فعالیت‌هاست که در عمل محقق شده است و امروز دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا و دانش‌آموزان پیشتاز ما با علاقه و اشتیاق بسیار در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها به عنوان برنامه ریزان اصلی حضور دارند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: در یک برنامه‌ریزی مستمر کتاب افق نگار راهبردی ۳ ساله سازمان دانش‌آموزی تدوین شده است و امروز با حضور مسوولان سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌های استان ارائه و رونمایی شد.

برنامه سه ساله سازمان دانش آموزی شامل شش عنوان شور و نشاط، سواد پلاس، نوجوانان حرم، میدان ۲ پینگ، قهرمان من و مدرسه پیشتاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.