معاون استاندار چهارمحال و بختیاری، انقلاب اسلامی را درخت تنومند و پُرثمر آبیاری شده با خون شهیدان دانست.

محسن حسین‌میرزایی در نخستین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان با جدیت برگزار شود و زمینه اُمیدآفرینی بین مردم را فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی رهبری داهیانه و حکیمانه امام خمینی (ره) به همراه کمک‌های الهی و حضور مردم نقش مهمی داشت.

وی، انقلاب اسلامی را درخت تنومند و پُرثمر آبیاری شده با خون شهیدان دانست و افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث افزایش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف است.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی، موفقیت در جشن‌های انقلاب اسلامی را نیازمند حضور و مشارکت مردم اعلام و اضافه کرد: بهره‌مندی از توان مردم و نقش‌آفرینی آنان در برنامه‌های مختلف مورد توجه همگان باشد.

وی، اجرای برنامه‌های اثربخش، تاثیرگذار، آگاهی‌بخش و بصیرت‌افزا در دهه فجر انقلاب اسلامی را ضروری دانست و ادامه داد: برنامه‌ریزی برای تغییر نگرش در ذهن جوانان و نوجوانان و ارتقای علاقه‌مندی آنان به انقلاب اسلامی ایران در دستور کار مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قرار گیرد.

حسین میرزایی، حضور محکم مردم، مسئولان و قشر‌های مختلف در صحنه برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: این برنامه‌ها به سمت‌وسوی وحدت‌آفرینی، وفاق، همدلی و ولایت‌مداری هدایت شود.

وی با اشاره به علاقمندی خاص مردم چهارمحال و بختیاری به شهداء و ولایت گفت: آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار