رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از لغزنده بودن تمام معابر و میادین شهر‌های استان کرمانشاه در پی بارش برف و باران از صبح امروز شنبه خبر داد و از شهروندان خواست در راستای جلوگیری از ایجاد ترافیک و راه‌بندان در سطح معابر و میادین شهر‌ها با احتیاط کامل رانندگی کنند.

محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از شهروندان خواست تا جایی که مقدور است از بیرون آوردن خودرو شخصی برای رانندگی در این هوای برفی، بارانی و لغزنده خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بار ترافیک‌های شهری با بارش‌های امروز سنگین‌تر شده؛ پارک دوبل در کنار معابر و خروجی میادین شهر‌ها را از علت‌های اصلی ایجاد ترافیک شدید در سطح شهر‌های استان عنوان کرد و از شهروندان خواست از پارک دوبل در کنار معابر و میدان‌های شهری بشدت بپرهیزند.

 حیدری با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های شهری استان کرمانشاه از تمام رانندگان و شهروندان خواست حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی یکی دیگر از عوامل مهم ترافیک و حوادث در این شرایط جوی را عدم توجه به طول فاصله خودرو با ماشین جلویی اعلام کرد و از شهروندان خواست حتما مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله توجه به طول فاصله با خودرو جلو را رعایت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.