رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری که اقدام به قتل دوست ۲۵ ساله خود کرده بود، خبر داد.

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل جوانی ۲۵ ساله در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با دریافت این گزارش اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با تحقیق فراوان موفق به شناسایی فرد قاتل که دوست ۳۳ ساله مقتول بود، شدند.

کرمی افزود: کاراگاهان پس از شناسایی قاتل متواری، موفق به شناسایی کامیون وی که در مسیر بیستون - کرمانشاه در حال تردد بود شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب قتل دوستش به خاطر اختلافات شخصی، انگزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی عنوان کرد.

وی افزود: قاتل دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

روغن حیوانی های تقلبی کشف شدند

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ تن روغن حیوانی تقلبی در شهرستان کنگاور به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ فرد متخلف خبر داد.

علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته ۷۵ بشکه ۲۰۰ لیتری چربی آب شده به وزن ۳۰ تن که قرار بود به عنوان روغن حیوانی به یکی از استان‌های شرقی کشور منتقل شود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله روغن‌های حیوانی تقلبی کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

جاویدان برخورد با افراد متخلف و سودجو را از برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان و تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سودجو برای منافع شخصی خود سلامت مردم را به خطر بیندازند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.