غیر قابل دسترس بودن تنها پیست اسکی شرق کشور

رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی گفت: دسترسی به پیست اسکی "شیرباد" مشهد به دلیل زیر ساخت‌های نامناسب پس از بارش هر برف سخت و با خودروهای سواری ناممکن می‌شود.

ایمان سماورچی رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی گفت: دسترسی به پیست اسکی "شیرباد" مشهد به دلیل زیر ساخت‌های نامناسب پس از بارش هر برف سخت و با خودرو‌های سواری ناممکن می‌شود.

ایمان سماورچی رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی گفت: پیست اسکی منطقه شیرباد مشهد، امکانات خوبی برای میزبانی از ورزشکاران و علاقه‌مندان دارد و کلاس‌های آموزشی تخصصی ویژه‌ای در آنجا برگزار می‌شود، اما جاده منتهی به پیست به دلیل سختی عبور و ناهموار بودن، در فصول بارش برف قابلیت بهره مندی همگانی را ندارد و تنها با خودرو‌های آفرود امکان پذیر است.

او افزود: علاوه بر جاده نامناسب، به دلیل عدم پوشش شبکه تلفن همراه در مسیر منتهی به پیست، این خطر نیز وجود دارد که در زمان بروز اتفاق به خصوص روز‌های برفی، امکان ارتباط گیری با مراکز امدادی مهیا نشود.

رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی ادامه داد: با وجود استاندارد بودن پیست شیرباد، اما این مشکلات تاکنون سبب شده است، میزبانی چندین رقابت کشوری از هیات اسکی خراسان رضوی گرفته شود و این استان محروم از مزایای آن شود.

سماورچی بیان کرد: ظرفیت ورزشکاران خراسان رضوی در رشته اسکی به ویژه اسکی "آلپاین" در سطح قابل قبولی قرار داد و توجه به این رشته ورزشی سبب خواهد شد عملکرد بهتری از آن‌ها در کشور و حتی آسیا را شاهد باشیم.

او با بیان اینکه ۲ ورزشکار خراسان رضوی موفق شده اند در رقابت‌های کشوری امسال، مقام‌های نخست را کسب کنند تصریح کرد: این هیات ۳۵۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که حدود ۳۰ درصد آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار