نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای بخش فلارد چهارمحال و بختیاری به شهرستان از خواسته‌ها و آرزو‌های دیرین مردم این منطقه بود.

حسین بامیری در آیین افتتاح فرمانداری فلارد چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امروز برای مردم فلارد به روزی تاریخی و ماندگار تبدیل شد.

وی افزود: اعزام کاروان پیاده از حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد به جبهه‌های حق علیه باطل هم برای همیشه تاریخ در حافظه تاریخی مردم کشور و این حوزه انتخابیه ثبت و ماندگار شده است.


بیشتر بخوانید


بامیری یادآور شد: مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری و واحد تقسیمات کشوری در ۲ سال اخیر تلاش و همراهی مطلوبی برای ارتقای بخش فلارد به شهرستان داشته‌اند.

گفتنی است: با موافقت هیات دولت، بخش فلارد با مرکزیت مال‌خلیفه به‌عنوان یازدهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری از شهرستان لردگان انتزاع و به یک شهرستان مستقل ارتقا پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ دی ۱۴۰۱
بخش بلداجی در استان چهارمحال و بختیاری با آوازه جهانی بخاطر گز بلداجی و پذیرای جمعیت میلیونی مسافر بخاطر جاذبه های فراوان توریستی ازجمله امامزاده حمزه علی و دریاچه ی چغاخور و منطقه زیبای چغاخور به خاطربی مهری مسئولین هنوز بخش مونده و مردم این بخش از محرومیت های فراوان زجر می کشند در صورتی که مردم بلداجی از هر جهت برای این نظام جانفشانی کرده اندو امید دارند در دولت انقلابی دکتر رئیسی این بخش هم به شهرستان ارتقا یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ دی ۱۴۰۱
هرچی بودجه هست تو بروجن هزینه می شود
آخرین اخبار