رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) بر الگوبرداری از ایشان برای دستیابی به پاسداری فکری، فرهنگی و اخلاقی تاکید کرد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی، سالروز ولادت بانوی زنان عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) را به امت اسلامی و تمامی خواهران مؤمن تبریک و تهنیت گفت و این مناسبت خجسته را در تحکیم اصول ایمانی که انسان را از نردبان درجات کمال انسانی و ایمانی بالا می‌برد، از اهمیت بالایی برخوردار دانست.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها اسوه زنان جهانیان و الگوی ممتاز کمال انسانی و ایمانی و اخلاقی در سطح جهانی است. ایشان الگوی زنان مؤمن است، چرا که در معنویت و کار و بصیرت و کمال ایمان به مقام عالی و عالی رسیده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر الگوبرداری از فاطمه زهرا برای دستیابی به پاسداری فکری، فرهنگی و اخلاقی گفت: لابی جهانی صهیونیستی-یهودی با هدف قرار دادن زنان به دنبال هدف قرار دادن ساختار جامعه و از بین بردن پیوند‌های جامعه انسانی و خانواده است.

وی ادامه داد: جنگ نرم اهریمنی و فاسد، زنان را هدف قرار می‌دهد تا آن‌ها را فاسد کند و به دنبال تبدیل آن‌ها به ابزاری برای فساد جامعه است. باید با آگاهی، بصیرت، تربیت مبتنی بر ایمان، تثبیت الگوی حسنه و ارائه مفهوم درست از زندگی انسان، با این جنگ فاسدکننده مقابله کرد. یهودیان بیش از هر زمان دیگری به دنبال گسترش فساد هستند و از همه امکانات استفاده می‌کنند.

بدرالدین الحوثی با اشاره به اینکه باید با قدرت ایمان و آگاهی با فساد و گمراهی دشمنان مقابله کرد، گفت: جهت گیری مومنانه موجب صلاح و کرامت زن می‌شود و آنان را حفظ می‌کند و کرامت و انسانیت آنان را حفظ می‌کند و مقام آنان را نزد خداوند بالا می‌برد. زنان با رویکرد ایمانی، نقش خود را در زندگی به گونه‌ای ایفا می‌کنند که نسل‌های خوب را تربیت کند و در پیشبرد مسئولیت عمومی خود در قبال مردان بر اساس دستورات الهی و مقررات شرعی و اسلامی کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار