پنجمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران در چالوس برگزار شد.

پنجمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران با محوریت شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با حضور استاندار، سرمایه‌گذاران، مسوولان استانی و شهرستانی امروز پنجشنبه ۲۲ دی در چالوس برگزار شد.

این همایش‌های منطقه‌ای و شهرستانی در دولت سیزدهم، با ابتکار استاندار مازندران و مشارکت نهاد‌های اجرایی و سرمایه گذاران برای تحقق راهبرد توسعه همه جانبه در مازندران برگزار می‌شود.

در این همایش ها، فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه‌ای و شهرستانی در بخش‌های مختلف احصا و به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

نخستین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری غرب مازندران ماه قبل با مرکزیت شهرستان تنکابن برگزار شده بود و امروز نیز با برگزاری این همایش در چالوس، تعداد همایش‌هایی که با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری برگزار شد به عدد پنج رسید.

هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران در این همایش گفت: تعداد فرصت‌های سرمایه گذاری شناسایی شده در شهرستان نوشهر ۶۷ مورد با حجم سرمایه گذاری ۲۹۷.۴ میلیون یورو، چالوس ۶۲ مورد با حجم سرمایه گذاری ۲۴۰.۸ میلیون یورو و شهرستان کلاردشت ۳۸ مورد با حجم سرمایه گذاری ۱۲۳.۹ میلیون یورو بوده است که در مجموع ۱۶۸ مورد فرصت سرمایه گذاری در قالب پنل‌های تخصصی به سرمایه گذاران بالقوه ارائه شد

مازندران با سه میلیون و ۲۸۳ هزار نفر جمعیت چهار درصد تولید ناخالص ملی ایران را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار