در اوج تحریم هاعلیه کشورمان ۴۱ مجوز سرمایه گذاری خارجی با سرمایه گذاری بیش از ۶۱۴ میلیون دلار در مازندران صادر شده است.

سید اسماعیل هاشمی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران در همایش فرصت سرمایه‌گذاری مازندران در بابل گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی مازندران به منظور ارائه خدمات لازم برای همه متقاضیان سرمایه گذاری خارجی در استان تأسیس شده است.

او افزود: این مرکز در راستای اجرای قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی تاکنون ۴۱ مجوز سرمایه گذاری خارجی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۱۴.۲ میلیون دلار صادر کرده است که ۳۱ طرح با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۲.۵ میلیون دلار در استان مشغول فعالیت می‌باشند.

هاشمی ادامه داد: با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و اعمال بیش از ۴۱ نوع تحریم بانکی، بیمه، کشتیرانی و .. مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان در یک و نیم سال اخیر توانست ۱۱ سرمایه گذار خارجی را به ارزش سرمایه گذاری ۱۰۱.۹ میلیون دلار جلب و ۳.۵۴ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی مستقیم را در قالب ۴ پروژه جذب کند

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران گفت: تعداد ۶ مجوز سرمایه گذاری خارجی امسال به ارزش ۴۰ میلیون دلار برای استان مازندران صادر شده است

او افزود: تعداد فرصت‌های سرمایه گذاری شناسایی شده در شهرستان بابل ۱۳۴ مورد با حجم سرمایه گذاری ۶۵۴.۸ میلیون یورو، بابلسر ۴۹ مورد با حجم سرمایه گذاری ۶۴۱.۲ میلیون یورو و شهرستان ففریدونکنار ۳۴ مورد با حجم سرمایه گذاری ۴۲۵.۹ میلیون یورو بوده است که در مجموع ۲۱۷ مورد فرصت سرمایه گذاری در قالب پنل‌های تخصصی به سرمایه گذاران بالقوه ارائه گردید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت:همایش شناسایی و معرفی فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در همه شهرستان‌های مازندران حداکثر تا پایان بهمن ماه امسال با محوریت فرمانداری‌های برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار