بررسی ویژه عملکرد و اثربخشی اقدامات اورژانس‌های اجتماعی با دستور و پیگیری دادستان کرمان محقق شد.

مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات اورژانس اجتماعی کرمان بر هماهنگی تمامی دستگاه‌ها برای اثربخشی اقدامات اورژانس اجتماعی تاکید کرد و گفت: اورژانس اجتماعی با عملکرد به موقع و اثرگذار خود می‌تواند زمینه بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را رفع کند و از این رو دارای اهمیت ویژه‌ای است.

او افزود: اورژانس‌های اجتماعی، ابتکار بسیار خوبی بوده است که با اجرای دقیق آن و عملکرد مطلوب دستگاه‌های عضو از جمله بهزیستی، نیروی انتظامی و ... می‌تواند به نتایج مثبتی در حمایت از جامعه هدف و در معرض آسیب منجر شود.

بخشی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی بدون همکاری مطلوب سایر دستگاه‌ها نمی‌تواند وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهد، تاکید کرد: در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین باید به شکلی اقدام شود که منافع جامعه و خانواده‌ها حفظ شده و مشکلات موجود برطرف شود.

او بیان کرد: اجرای برنامه‌ها براساس قانون باید به شکلی انجام شود که در نهایت منجر به رضایت مردم شود و زمینه‌ای فراهم آورد که آسیب‌ها به حد اقل برسد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به نظارت دادستانی بر اجرای طرح اورژانس قضایی از باب حفظ حقوق عامه و پیگیری ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان،  تصریح کرد: در حوزه اورژانس اجتماعی به دنبال مسئول سازی دستگاه‌ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار