معاون راهداری استان اردبیل گفت: همه راه‌های اصلی و فرعی و روستایی در این استان باز بوده و رفت و آمد در آن‌ها در جریان است.

آیدین هاشمی گفت: در پی بارش برف سنگین و وجود کولاک شدید در چند روز اخیر راه ارتباطی حدود ۴۵۰ روستا در نقاط مختلف استان مسدود شده بود که با تلاش شبانه‌روزی راهداران تمامی آنها بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه تداوم بارش برف و وجود کولاک شدید باعث شد عملیات برفروبی و بازگشایی جاده‌ها توسط راهداران در بارش‌های اخیر با مشکل مواجه شود، می گوید: به علت کولاک شدید و یخبندان راه ارتباطی صدها روستا در نقاط مختلف استان چندین بار بازگشایی شد.

به گفته او، بیشتر این روستاها در شهرستان‌های خلخال، کوثر، مشگین‌شهر، اردبیل، نیر، نمین، انگوت و گرمی واقع شده بود.

هاشمی با اشاره به اینکه تمامی جاده‌های اصلی و فرعی و روستایی استان برفروبی و بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها در جریان است، گفت: در حال حاضر تردد در این جاده های استان با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از شهروندان استان خواست، تا از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز کنند، چرا که در صورت نداشتن زنجیر چرخ پلیس راه از رفت و آمد آنها جلوگیری خواهد کرد.

هاشمی به مردم توصیه کرد، قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.