رئیس اداره راهداری خلخال گفت:راه‌های ارتباطی ۷۳ روستای این شهرستان باز و تردد خودرو‌ها در این مسیر‌ها امکان پذیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت:بر اثر بارش سنگین برف همراه با کولاک روزهای گذشته راه ۹۸ روستای خلخال مسدود شده بود که  با تلاش راهداران در حال حاضر  راه ۷۳ روستا بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی مسدود شده برف ۲۵ روستای واقع در مناطق صعب‌العبور این شهرستان ادامه دارد.

او ادامه داد:برغم قطع بارندگی برف از صبح روز گذشته در خلخال وزش باد و وجود کولاک در سطح جاده‌های ارتباطی روستایی خلخال موجب شده تا بازگشایی و برف‌روبی راه برخی از روستاهای کولاک‌گیر این شهرستان به دفعات باز و مسدود شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال با اشاره به ادامه کولاک مقطعی در سطح برخی از جاده‌های ارتباطی بین شهری و روستایی شهرستان از جمله گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم و همچنین راه روستایی بفراجرد در بخش مرکزی گفت:در طول دیشب و پیش از ظهر امروز سرنشینان تعدادی از خودروهای فاقد زنجیر چرخ گرفتار و زمین‌گیر شده در برف و کولاک در گردنه سخت‌گذر الماس توسط راهداران کمک‌رسانی و به مقاصد خود هدایت شدند.

خسروی ادامه داد: این جاده ارتباطی با تلاش راهداران برف‌روبی و نمک‌پاشی شده ولی در عین حال کولاک مقطعی در برخی از نقاط بلند جاده موجب یخبندان سطح راه و زمین‌گیر شدن رانندگان خودروهای فاقد زنجیرچرخ می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.