مدیر کل راهداری اردبیل؛

مسدود بودن ۸۴ راه روستایی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی ۸۴ راه روستایی مسدود شده اردبیل به دلیل بارش برف طی امروز بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: اولویت اصلی در بازگشایی مسیرها راه‌های اصلی بوده تا در ادامه عملیات برف روبی مسیرهای فرعی آغاز ‌شود.

وی گفت: در روز گذشته هفت هزار و ۸۹۰ کیلومتر از باندهای اردبیل برف‌روبی شد تا از مجموع هزار و ۶۰۰ روستای استان عملیات بازگشایی مسیر در روستاهای مسدود شده همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین روستاهای مسدود شده به دلیل بارش برف مربوط به شهرستان کوثر بوده و با تمهیدات انجام شده تا پایان وقت امروز بازگشایی تمامی مسیرها به اتمام خواهد رسید.

رحمتی با بیان اینکه در روز گذشته بارش برف در تمامی شهرهای استان به جز پارس‌آباد و بیله‌سوار اتفاق افتاد، افزود: از نخستین دقایق شروع بارش‌ها ۱۲۰ اکیپ راهداری با برخورداری از ۴۵۸ نیروی انسانی به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای انجام اقدامات مورد نیاز بودند.

وی از ارائه خدمات این مجموعه در نه راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار خبر داد و تصریح کرد: نیروهای راهداری با آماده‌باش کامل در تمامی گردنه‌ها به ارائه خدمات مورد نظر می‌پردازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد از اول مهر ماه ۴۰ هزار و ۱۶۵ کیلومتر از مسیرهای اردبیل به صورت باند رفت و برگشت برف روبی شده و مقدار نمک و شن مصرفی نیز بیش از نه هزار و ۸۰۰ تن می‌باشد.

انتهای پیام/ع

بازگشایی راههای روستایی در استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.