مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از نقش بسزایی برقراری ارتباطات در امدادرسانی و حوادث را مهم واساسی بیان کرد.

ظهر امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با همراهی معاونین امدادونجات و پشتیبانی این جمعیت با مدیرکل مخابرات دیدار و گفتگو کرد.

رضا فلاح در این دیدار ضمن تبریک به انتصاب مهندس حسن آذری نصر آبادی به عنوان مدیر مخابرات منطقه کرمان بیان کرد: در طی سال‌های اخیر مخابرات کرمان ارتباط و همکاری بسیار تنگاتنگی با هلال احمر کرمان داشته است.

او با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف امدادونجات، بهداشت و درمان، آموزش، داوطلبان و جوانان افزود: ارتباطات یکی از مهم‌ترین ارکان امدادونجات در حوادث و امدادرسانی محسوب می‌شود.

فلاح با اشاره به وقوع ۷۰ درصد سیل و آبگرفتگی در جنوب استان بیان کرد: گستردگی و پهناوری این مناطق در برقراری ارتباطات و امدادرسانی تاثیر گذار است که با اجرای فیبرنوری در شهرستان‌های جنوبی این مشکل مرتفع خواهد شد.

حسن آذری نصر آبادی مدیرکل مخابرات کرمان ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به حادثه خیزی استان، گستردگی و وسعت خدمات امدادونجات، فعالیت‌های این نهاد مردمی و بین المللی بسیار حساس است.

او با اشاره به استقرار کانکس‌های اضطراری با هدف تقویت ارتباطات در بحران‌ها توسط مخابرات کرمان در مناطق حادثه دیده افزود: در زمان سوانح پوشش موبایل و ارتباطات بی سیمی بسیار حساسیت است.

مدیرکل مخابرات کرمان با اشاره به همکاری مخابرات کرمان با جمعیت هلال احمر ببان کرد: تفاهم نامه همکاری فی مابین هلال احمر و مخابرات کرمان با هدف هم افزایی و هماهنگی در راستای خدمات و فعالیت‌های این دو مجموعه منعقد شود.

آذری نصر آبادی، فراگیری آموزه‌های امدادی در جامعه را مهم‌ترین رکن در رویارویی با حوادث عنوان کرد و گفت: آموزش پرسنل مخابرات در حوزه امدادونجات در قالب این تفاهم نامه پیگیری خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.