سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در برنامه چهارم توسعه مدیریت شهری تهران، شورای شهر تهران اولویت اصلی خود را بر گسترش حمل و نقل عمومی گذاشته است.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تست گرم بخش میانی خط ۶ مترو تهران اظهار کرد: بامداد سه شنبه ٢٠ دی‌ماه تست گرم خط ۶ مترو تهران، حد فاصل ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا میدان امام حسین (ع) با حضور جمعی از مدیران شهری صورت گرفت و شاهد پیشرفت کامل در تکمیل خط ۶ متروی تهران بودیم.

وی افزود: تکمیل این خط می‌تواند کمک شایانی به توسعه حمل و نقل عمومی شهر تهران باشد و به زودی دیگر ایستگاه‌های خط ۶ متروی تهران تکمیل و راه اندازی می‌شود.

نادعلی در ادامه با اشاره به تاکید ویژه مدیریت شهری تهران بر لزوم توجه ویژه به حمل و نقل عمومی در شهر تهران گفت: در برنامه چهارم توسعه مدیریت شهری تهران شورای اسلامی شهر تهران اولویت اصلی خود را بر گسترش حمل و نقل عمومی و همچنین تکمیل خطوط و اضافه کردن ناوگان و اورهال مترو قرار داده است و با فعالیت‌های شهرداری تهران در این زمینه امیدواریم به زودی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار