مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به نفوذ توده هوای سرد از سه‌شنبه تا جمعه کاهش محسوس دما در شمال شرق کشور پیش‌بینی شده است.

صادق ضیائیان گفت: فردا در نوار شمالی کشور بارش‌ها کاهش پیدا می‌کند اما همچنان در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و ارتفاعات رشته کوه البرز، بارش‌ها به شکل پراکنده ادامه خواهد یافت و در جنوب‌غرب، بخش‌هایی از غرب، مرکز، شرق و شمال‌شرق کشور، همچنین استان‌های هرمزگان، کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، بارش باران و برف رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بیشترین بارش‌ها فردا مربوط به استان‌های فارس، بوشهر و کرمان است. بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد و روز چهارشنبه نیز مناطقی از یزد، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، استان‌های ساحلی خزر، شمال‌شرق، شمال خراسان رضوی، شمال آذربایجان‌شرقی و ارتفاعات البرز، تهران، سمنان و البرز بارش پراکنده دارند.

او می گوید: با توجه به نفوذ توده هوای سرد از سه‌شنبه تا جمعه کاهش محسوس دما در کشور پیش‌بینی شده که این شرایط به ویژه برای شمال‌شرق است و کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود. همچنین در شمال غرب و شرق کشور بین ۷تا ۱۰ درجه، در جنوب شرق، جنوب، مرکز و غرب کشور بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دما طی این روزها پیش‌بینی شده است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران من
۱۴:۴۵ ۲۰ دی ۱۴۰۱
آقای دکتر رئیسی..انشاءالله..در سفر دوم به بوشهر..طرحهای کلان اقتصادی و تجاری را در تنگستان کلنگ‌زنی کنید
آخرین اخبار