مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می شود که استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس را در بر می‌گیرد.

صادق ضیائیان گفت: فردا تمرکز بارش‌ها در نوار شمالی و بخش‌هایی از غرب خواهد بود. ورود سامانه بارشی از جنوب غرب پیش‌بینی شده که استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب فارس و جنوب غرب اصفهان را در بر می گیرد و بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز سه شنبه در شمال غرب بارش‌ها کاهش می‌یابد و همچنان در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و رشته کوه البرز بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

او می گوید: با توجه به شدت بارش‌ها برای روز دوشنبه در استان‌های بوشهر، خوزستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، سواحل استان‌های گیلان و مازندران و روز سه شنبه در بوشهر و جنوب استان فارس هشدار داده شده و با توجه به شدت بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، صاعقه و خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد و به پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی و سفرهای غیر ضروری توصیه شده است.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
الکی میگید بارندگی
خبری نیست .گندمای ما بوشهریا به آب نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خدا راشکر صد هزار بار شکر کاش هی باران بیاد
آخرین اخبار