حجت الاسلام ذاکر به نقش مهم مسجد در تبیین و ترویج مکتب سلیمانی در جامعه تاکید کرد و گفت: مسجد باید سیره شهید سلیمانی را به مخاطب معرفی کند.

حجت الاسلام‌و‌المسلمین حجت‌لله ذاکر در گفتگو با برنامه «ملک سلیمانی» رادیو مقاومت با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در رابطه با شهید سلیمانی بحث مکتب را فرمودند، گفت: قطعا نهاد‌های مختلف در این حوزه نقش آفرین هستند و یکی از این نهاد‌های مردمی مسجد است. 

وی با تاکید بر اینکه مسجد در بحث تبیین که شاخصه‌های مکتب را تبیین کند و مباحث روایتی و قرآنی را تشریح کند باید وارد شود، یادآور شد: اگر یک اصول و مبانی یک مکتب تشریح شود در جامعه تبیین و ماندگار می‌شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه باید مسجد محلات مکتب شهید سلیمانی در قالب اجرای برنامه‌های مناسب ترویج کنند، تصریح کرد: مساجد باید کار عمقی و ویژه‌ای انجام دهند، سیره شهید سلیمانی را مسجد باید به مخاطب معرفی کند. 

حجت الاسلام ذاکر بیان کرد: باید تلاش کنیم دختران و پسران سلیمانی فقط در حد شعار نباشد، در این بین نقش مساجد در تبلیغ و ترویج ابعاد زندگی شهید سلیمانی بسیار حایز اهمیت و مهم است. 

وی با اشاره به راه اندازی پویش‌ها و یادواره‌ها در مساجد ویژه سالگرد شهید سلیمانی، افزود: کار‌های خوبی امسال انجام شد که امیدوارم بتوانیم با این اقدامات در ترویج فرهنگ و مکتب سلیمانی در جامعه موفق عمل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار