رجبی گفت: سیاست وزارت نیرو خدمت رسانی سریع و به موقع در تمام مناطق کشور در زمان بروز حوادث است.

 علی رجبی رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در مراسم افتتاح  رزمایش  تمرینی و آموزشی وزارت نیرو در منطقه مرکزی شمال کشور که در شرکت برق منطقه‌ای باختر در اراک برگزارشد گفت: ایجاد هماهنگی صنعت آب و برق در مواقع بحران ضروری است.

رجبی ایجاد هماهنگی بین شرکت‌های آب و برق را برای رسیدگی به حوادث در مواقع حادو بحرانی را مهم ارزیابی کرد و افزود: اصل هماهنگی نظارت و برنامه ریزی سرلوحه اصلی در طراحی  رزمایش ها بوده است تا صنعت آب و برق به صورت منسجم و در قالب یک تیم بتوانند در شرایط بحرانی در کنار هم قرار گیرند و در خدمت رسانی تسریع و هم افزایی صورت گیرد.

او اضافه کرد: بر این اساس باید هرگونه ابزار، تجهیزات و منابع انسانی متناسب با شرایطی که در محل حادثه رخ داده به کار گرفته شود و از ورود تجهیزات و امکانات ناکارآمد و ناهماهنگی در محل حادثه جلوگیری به عمل آید.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خدمت رسانی به موقع و آمادگی نیرو‌ها و آموزش را از اهداف برگزاری این رزمایش ها دانست و تصریح کرد: سیاست وزارت نیرو خدمت رسانی سریع و به موقع در تمام مناطق کشور در زمان بروز حوادث است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.