مخلص الائمه گفت: استان مرکزی برای تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی هیچ تصمیمی ندارد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در صد و چهل و یکمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی گفت: برای تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی هیچ تصمیم و برنامه‌ای وجود ندارد و هرگونه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی احتمالی و اضطراری در اختیار ستاد ملی کرونا در کشور است.

مخلص الائمه ضمن اعلام آماده‌باش کامل درهمه دستگاه‌ها افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص در مراکز جمعیتی نظیر دانشگاه‌ها و مدارس باید به حداکثر رسیده تا مردم از خطرات همه گیری موج جدید در امان بمانند.

او اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص در مراکز جمعیتی نظیر دانشگاه‌ها و مدارس باید به حداکثر رسیده تا مردم از خطرات همه گیری موج جدید در امان بمانند.

امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم از سرعت و قدرت انتشار و سرایت بالای زیرگروه جدید کرونا امیکرون به نام ایکس بی بی خبر داد و گفت: کشور وارد موج هشتم کرونا شده، اما به پیک همه‌گیری نرسیده ایم و پیش‌بینی می‌شود این موج جدید تا دو هفته دیگر به اوج هم گیری برسد.

امانی تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز یادآور برای تمام گروه‌هایی که شش ماه از آخرین تزریق آن‌ها گذشته را مهمترین راهکار برای ارتقاء سطح ایمنی عمومی دانست و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک لازم و ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.