فرماندار شهرستان اسکو از تامین اعتبار لازم برای احداث سایت بی تی اس در مسیر اتوبان تبریز _سهند برای حل مشکل آنتن همراه خبر داد.

حسین فیروزی در بازدید ازعملیات آغاز بتن ریزی احداث سایت بی تی اس در مسیر اتوبان تبریز سهند گفت: با توجه به کوهستانی بودن مسیر اتوبان تبریز_ سهند و مشکل عدم پوشش آنتن تلفن همراه وهمچنین تردد ساکنین شهر‌های سهند، اسکو و گردشگران روستای تاریخی کندوان از این مسیر نیاز به تقویت و رفع این مشکل از مطالبات اصلی شهرستان اسکو بود که با پیگیری‌های انجام گرفته از شرکت مخابرات آذربایجان شرقی هزینه مورد نیاز برای احداث دکل مخابراتی بی تی اس در این اتوبان تامین اعتبار شد.

او گفت: کل مسیر ۲۰ کیلومتری اتوبان تبریز سهند حدود ۵۰ درصد پوشش تلفن همراه داشت و ۱۰ کیلومتر اول آن از سمت تبریز دچار مشکل بود که با احداث دکل ۶۰ متری در کیلومتر ۴ این آزاد راه و بهره برداریاز آن در طی ماه‌های آینده مشکل عدم خط دهی تلفن همراه رفع خواهد شد.

او افزود:برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات آذربایجان شرقی هزینه می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر تقویت آنتن در این محور فقط برای مشترکین اپراتور همراه اول مقدور بوده و در صورت نصب تجهیزات سایر اپراتور‌های تلفن همراه بر روی این دکل خدمات دهی بصورت کامل برای تمام مشترکین انجام خواهد گرفت.

برچسب ها: تلفن همراه ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.