مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: اردیبهشت ماه سال آینده اردبیل میزبان ۱۰ وزیر گردشگری کشور‌های عضو اکو خواهد بود.

رضوان باقلاچی گفت: ما از برگزاری این رویدادها که به ارتقای فرهنگی و هنری استان کمک می‌کند استقبال می‌کنیم و بر این باوریم که در این استان استعدادهای ناب فیلمسازی وجود دارد که در سطح ملی می‌توانند خوش بدرخشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از آغاز رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل و تعهدات هنرمندان در معرفی جاذبه‌های گردشگری خبر داد و می گوید: فیلمسازان ما می‌توانند از این فرصت برای قابلیت‌های گردشگری استان در ابعاد طبیعی، تاریخی و فرهنگی استفاده کرده و بیش از پیش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی این تولیدات را عرضه کنند.

به گفته او، هنرمندان این استان نه تنها متعهد به کشور و مردم خود هستند بلکه همواره با حضور در رویدادهای بین‌المللی توانسته اند نام و آوازه اردبیل را پرآوازه‌تر کند.

باقلاچی با قدردانی از حضور اساتید برجسته کشوری در کنار فیلمسازان جوان گفت: این اردو فرصت خوبی را برای هنرمندان ما فراهم کرد تا از تجربیات اساتید و فیلمسازان برجسته کشور استفاده کنند تا در آینده تولیدات مناسبی را شاهد باشیم.

او ارج گذاری به شهدای مدافع امنیت، سلامت و دفاع از حریم اهل بیت را در قالب تولید محتوا و عرضه آثار هنرمندانه و متعهدانه یادآور شد و می گوید: انجمن سینمای جوان خانه حقیقی هنرمندان به ویژه گروه سنی جوان و نوجوان است تا با فراغ بال بیشتر بتوانند بهترین آثار را عرضه کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.