مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تونل دوم حیران با هدف تسهیل در تردد شهروندان در مسیر گردشگری اردبیل- آستارا مراحل نهایی را طی می‌کند.

محبوب حیدری گفت: پروزه تونل حیران واقع در مسیر اردبیل - آستارا بکی از پروژه‌های مهم و حیاتی استان است که هم از بابت توسعه استان اردبیل و هم از بابت گردشگری غرب استان را به شمال کشور متصل می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: این پروژه ۲ کیلومتر و ۷۰۰ متر است که ۷۳۰ متر آن مربوط به تونل بوده که گالری‌های طرفین تونل، کف سازی، بتنی پاشنه و لاینینگ تونل به طول ۷۱۳ متر به اتمام رسیده است. علاوه بر این ورودی تونل از سمت آستارا به طول ۲۷ متر تکمیل شده و خروجی به سمت اردبیل هم به زودی تکمیل می‌شود.
به گفته او، اعتبار این پروژه چهار هزار میلیارد ریال بود که از این میزان تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال عملیات عمرانی اجرا شده که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ر یال به پیمانکاران پرداخت شده و یک هزار میلیارد ریال هم به پیمانکار بدهکار هستیم.
حیدری افزود: اگر بخواهیم این طرح را در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم یک هزار میلیارد ریال باید به پیمانکار و یک هزار و ۵۰۰ میلیاردریال دیگر هم مجدد برای اتمام طرح پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.