حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت دولت است و این کار باید در قالب جهاد تبیین انجام شود.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت در سمنان گفت: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله مراسم سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و نیز پاسخ مقتدرانه آنها به اغتشاشات و آشوب‌ها گواه این است که مردم ایران به انقلاب پایبند هستند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و ساماندهی و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی از اولویت‌های کاری دولت است گفت: در حوزه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز باید با جهاد تبیین مشکلات شناسایی و راهکار‌ها ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی گفت: اجرای طرح کالابرگ یکی از برنامه‌های دولت در زمینه رفع مشکلات اقتصادی است.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت افزود: دشمن در جنگ فرهنگی جوانان و نوجوانان را هدف گرفته و با تبر دروغ و تهمت در حال صدمه زدن به ریشه‌های فکری جامعه است که باید در این خصوص کار‌های فرهنگی قوی تری در کشور انجام شود.

حجت الاالسلام والمسلمین تقوی رسانه و فضای مجازی را دو ابزار مهم برای جنگ فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: در دوسال کرونایی که آموزش در کشور مجازی شد ، دشمن برای مخدوش کردن افکار جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرد و نتیجه آن افراد کم سن و سالی بودند در اغتشاشات اخیر نقش داشتند.

سید رضا تقوی گفت:جهاد تبیین باید به نحو شایسته و برنامه ریزی شده شکل بگیرد تا عظمت انقلاب برای مردم بازگو شود.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت که برای شرکت در جلسه مجمع علمای استان به سمنان سفر کرده بود ، با آیت الله شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری دیدار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار