معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با دستور وزیر آموزش و پرورش، اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان استان سمنان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: برای تحقق ۱۰۰ درصدی طرح جهاد تبیین باید تقسیم کار در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان انجام شود.

وی تصریح کرد: رویکرد شورای فرهنگ عمومی که رویکردی فرهنگی و کارشناسی بوده، بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری در حوزه‌های اجتماعی نیازمند کار فوق‌العاده هستیم که با مطالبه‌گری و همچنین فعال کردن و استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش می‌توان به این مهم دست یافت.

ریواده گفت: با پیگیری‌های استاندار سمنان و دستور وزیر آموزش و پرورش، اردوی راهیان نور به‌صورت حضوری انجام می‌شود که تأثیر مثبت بسیار بیشتری روی خصوصیات اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان خواهد داشت.

وی افزود: فعالیت رسانه‌ای دانش‌آموزان باید افزایش یابد و از ظرفیت خبرگزاری پانا بیشتر استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: آموزش مهارت‌های زندگی جزو اولویت‌ها و ضرورت‌های مهم جامعه است و آموزش آن باید برای همه افراد ازجمله کارکنان دولت انجام پذیرد.

ریواده گفت: یکی از روش‌های مناسب و مؤثر جهاد تبیین، سوق دادن برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزی به مساجد و محلات است که باعث ایجاد امید و همچنین بسترسازی مناسب برای کشف استعداد در حوزه‌های مختلف بین دانش‌آموزان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.