سومین یادواره شهیدان مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور سران عشایر عرب آبادان برگزار شد.

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در سومین یادواره شهیدان مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: تشییع پیکر مطهر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در خوزستان با استقبالی بی نظیر همراه بود که تعجب همگان را برانگیخت.

سرهنگ شاپور احمدی افزود: علیرغم تلاش‌هایی که رسانه‌های بیگانه در مدت اخیر انجام دادند، مردم غیور خوزستان و بویژه آبادان ثابت کردند که به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

او ادامه داد: ورود پیکر مطهر ۱۱۱ شهید دوران دفاع مقدس در آبادان در مدت اخیر نیز ثمره‌ سال‌ها ارادت مردم به شهدا بوده است.

سردار ایرج مسجدی از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: عشایر ذخائر انقلاب هستند این را امام (ره) فرموده‌اند. این یک واقعیت است که عشایر خوزستان همیشه سدی محکم در دفاع از اسلام بودند، چرا که همیشه در مسیر حق بوده‌اند.

او افزود: بنده ابومهدی المهندس را ۳۵سال پیش می‌شناختم، شهید سلیمانی را نیز از همان ابتدای دفاع مقدس از نزدیک می‌شناختم. با آن‌ها زندگی کردم بنابراین اگر مطلبی درباره این دو شهید عزیز می‌گویم از روی شنیده‌ها نیست بلکه از روی دیده‌هایم است.

او ادامه داد: ابومهدی المهندس، مجاهد و شجاع و خدمتگزار به مردم ایران و عراق بود. او خود را متعلق به یک سرزمین نمی‌دانست و هر زمانی در نقطه‌ای از جهان اسلام اتفاقی رخ می‌داد او آنجا بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.