مسئول قرارگاه سردار سلیمانی در البرز گفت: صدها البرزی در گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها در تالار شهیدان نژاد فلاح گردهم‌آمدند.

امیر رحمانی با اشاره به برگزاری بزرگداشت سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط کمیته مردمی بزرگداشت این شهید با عنوان "دومین رویداد جمهوری اسلامی حرم است"، گفت: این آیین در سالن نژاد فلاح و با جمعیتی دو برابرِ ظرفیت سالن برگزار شد.

او می‌گوید: حضور مردمی که تمام برنامه را ایستاده تماشا می‌کردند نشان دهنده ارزش آن سردار عزیز در دل‌های ایرانیان است.

مسئول قرارگاه سردار سلیمانی در البرز با بیان این که پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده مهمان ویژه آیین یادشده بود، گفت: همچنین گروه پرچمداران ستاد بازسازی عتبات عالیات کرج و آستان قدس هم معنویت متفاوتی به آیین بخشیده بودند.

او می‌گوید: حضور بانوانِ نسل‌های مختلف از نقاط چشمگیر بزرگداشت حاج قاسم بود درحالی که برخی مسئولان و متولیان فرهنگی در این رویداد حضور نداشتند.

رحمانی گفت: سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و سردار موسوی، از فرماندهان دفاع مقدس و محور مقاومت؛ سخنرانان بزرگداشت حاج قاسم بودند و جانباز مدافع حرم، حاجی نصیری نیز روایتگری دفاع از حرم را در این آیین برعهده داشت.

او با اشاره به پخش زنده دومین رویداد "جمهوری اسلامی حرم است" از شبکه البرز از همکاری صدا و سیمای مرکز این استان تقدیر کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، شهرداری کرج و حوزه هنری البرز از جمله نهادهایی بودند که در رویداد، یاری رسان کمیته مردمی بودند.

آذرماه سال جاری اولین رویداد جمهوری اسلامی حرم است درپی شهادت جمعی از مدافعان امنیت با حضور امام جمعه کرج و سردار کرمی، جانشین شهید سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.