فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به همراه دیگر فرماندهان از سرای سالمندان رکن آباد دیدار کردند.

امیر سرتیپ دوم دکتر ابوالقاسم رضایی ضمن احترام به سالمندان، پدارن و مادران عزیزی که بعنوان مددکار در این سرا به سر می‌برند، گفت: شما عزیزان واسطه‌ای شده اید که کادر سرای سالماندان بتوانند از طریق شما بهشت را برای خود خریداری کنند و ما نیز با این معنویت تحت تاثیر هیات رئیسه و پرسنل این مجموعه قرار گرفته است.

رضایی ابراز امیدواری کرد که مجموعه ارتش بتواند قدمی مشابه در این زمینه بردارد و ارتش از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهد نکند چرا که این مکان گوشه‌ای از بهشت است.

سرتیپ دوم بازنشسته عبدالمجید جمشیدی عضو هیات مدیره فعلی نیز ضمن تقدیر از کادر درمان و پرستاران به بیان خاطرات زمان جنگ پرداخت که هم طرازان آنان در آن برهه از زمان؛ با ایثار و اقتدار؛ جان فشانی کردند و هر کدام از آنان، تمام توان خود را در ارائه خدمات درمانی ارائه می‌داد تا بتواند جان یک هم وطن را از مرگ حتمی و قطعی نجات دهد.

جمشیدی اقدام امیر رضایی را قدمی مثبت در ترویج فرهنگ سرکشی و دیدار از مددجویان اعلام کرد، چرا که بعضا کسانی هستند که تمام نزدیکان خود را از دست داده و توانایی غذا خودرن هم ندارند و بیم از آینده‌ی مبهم دارند و همیشه چشم به راه مساعدت خیرین و خیرخواهان است.

سرای سالمندان رکن آباد در سال ۹۲ و با هدف نگهداری از سالمندان بد سرپرست و یا بی سرپرست و نیازمندان و سالمندان خانواده افتتاح شده و در حال حاضر تعداد ۹۱ نفر مددجوی مرد و تعداد ۹۱ نفر مدد جوی زن در این آسایشگاه مستقر هستند.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم دکتر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و سرهنگ محمد فرهادی هماهنگ کننده ارتش استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و تمامی فرماندهان ارتش در شیراز از جمله تیپ ۵۵ هوابرد، آماد و پشتیبانی منطقه شیراز، فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیراز، رئیس بیمارستان و رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، رئیس کانون بازنشستگان ارتش از سرای سالمندان رکن آباد دیدار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار