نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پیام تمام شهیدان از جمله سردار سلیمانی مقاومت و ایستادگی در برابر تعرض و زیاده خواهی دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور نماینده ولی فقیه و رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در آیین گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی شهر ایلام گفت: شهید سلیمانی در بین تمام مردم منطقه و محور مقاومت از محبوبیتی بی نظیر و کم مثال برخودار است.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه بارز ایمان و اعتقاد باطنی و عملی و دارای شاخصه‌های ایستادگی و پایمردی بوده و مکتب این سردار شهید نیز مکتب مقاومت و ایستادگی و عدم تسلیم شدن در مقابل دشمنان است، چراکه سردار سلیمانی مرد عمل و روز‌های آزمون و نهراسیدن بود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با پیروزی خود ماهیتی جدید در دنیا ایجاد کرد، افزود: ماهیت نظام ایران اسلامی با نظام سلطه متفاوت است، چراکه تحمیل خواسته‌های نامشروع، چپاول، غارت منابع ملل مظلوم و زورگویی از شاخصه‌های بارز جهان سطله است، در حالیکه ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت خود و تاسی از نهضت عاشورا زیر بار خواسته‌های نظام سلطه نمی‌رود.

وی ادامه داد: مردم دیروز در دفاع مقدس با دست خالی و ابتدایی‌ترین تسلیحات نظامی دفاع کردند، اما امروز با همت متخصصان وزارت دفاع نیروی نظامی و دفاعی ایران در اوج اقتدار است و ساخت زیردریایی رزمی، قایق پرنده، موشک‌های دوربرد، هواپیمای جنگده و رزم ناو از جمله جدیدترین دستاورد‌های نظامی و دفاعی ایران است.

وی اظهار کرد: مردم شجاع ایران اسلامی در آزمون جنگ تحمیلی با دفاع از کیان کشور خود اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن بماند و امروز نیز آزمون ادامه دارد و همه با بصیرت خود به مقابله با جنگ ترکیبی دشمن که حمله به امامت، ولایت و اعتقادات مردم است، برخواسته اند.

وی بیان کرد: به گفته شهید سلیمانی ایران حرم است و سقوط ایران باعث سقوط و دست درازی دشمنان به حرمین شریف در دیگر بلاد اسلامی می‌شود.

این مراسم با حضور جمع زیادی از مردم و مسوولان در شبستان مصلی شهر ایلام برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.