رئیس بسیج مستضعفان کشور اظهار داشت: شخصیت حاج قاسم یک شخصیت بلند مرتبه و دست یافتنی است و هرکسی می‌تواند از این شخصیت الگو بگیرد.

سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی در مصلی بزرگ شهرکرد گفت: سردار سلیمانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تفکر راهبردی داشت.

رئیس بسیج مستضعفان کشور افزود: شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و  پس از این دوران مسئولیت امنیت جنوب شرق داشت و در دوران فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده جبهه مقاومت تمام توجه و انرژی خود را مصروف اعتلای جهان اسلام می‌کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، شخصیت حاج قاسم یک شخصیت بلند مرتبه و دست یافتنی است و هرکسی به هر میزانی که بخواهد می‌تواند از این شخصیت الگو بگیرد ونسل جوان هم از این قاعده مستثنی نیستند.


بیشتر بخوانید


سلیمانی افزود: محبوبیت امروز سردار سلیمانی در جهان اسلام و بخصوص در سایر ملت‌ها که ازآن برخوردار است ناشی از این تفکر و نگاه بود.

وی گفت: ملت بزرگ ایران به عنوان یک ملت شایسته خدمت و مسلمانان به عنوان ملت‌های شایسته فداکاری در تفکر ایشان شناخته می‌شدند و به همین جهت بین ملت ایران و در بین ملت‌های مسلمان دارای محبویت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار