مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۷ باب مغازه تجاری در منطقه تهرانسر (مسکن ویژه)، پنج قطعه زمین مسکونی در منطقه آویشن دماوند و هفت واحد مسکونی در مناطق مختلف تهران امروز و فردا در روزنامه ایران آگهی شده است.

آقای خلیل محبت خواه گفت: مزایده نقد و اقساط و با شرایط بسیار خوب توسط  اداره کل  راه وشهرسازی  با هدف آرامش بخشی به بازار املاک و مستغلات  در دستور کار قرار گرفته مزایده‌هایی از این دست تا پایان امسال  تکرار خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران،  ۱۷ باب مغازه تجاری در منطقه تهرانسر (مسکن ویژه)، پنج قطعه زمین مسکونی در منطقه آویشن دماوند و هفت واحد مسکونی در مناطق مختلف تهران  امروز و فردا  در روزنامه ایران آگهی شده است.

محبت خواه گفت: ارزش ریالی این ۲۹ قطعه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال است که علاوه بر روزنامه ایران، فردا روزنامه دنیای اقتصاد نیز آگهی مذکور را چاپ خواهد کرد.

او گفت متقاضیان می‌توانند برای مشاهده شرایط نقد و اقساط به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند، آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده از سامانه ستاد تا ساعت ۱۹ مورخ ۲۵ دیماه و آخرین مهلت ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور ساعت ۱۲ مورخ ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار