شهید سلیمانی معنای حقوق بشر را فهمید و از آن دفاع کرد نه فقط در شعار بلکه در عمل از ملت‌های مظلوم منطقه و عالم دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: ملت ایران به درستی به علامه مصباح ره عمار انقلاب و به شهید حاج قاسم سلیمانی ره لقب مالک اشتر انقلاب و رهبری لقب می‌دهند. ویژگی مشترک هر دو بزرگوار اخلاص، بصیرت، ولایتمداری و مردم داری بود.
جبهه انبیا و حق و حقیقت همیشه اندک بودند، اما بیشترین اثرگذاری و اثربخشی را بین ملت‌ها داشتند و به معنای واقعی پیروز و سربلند بودند.

در صدر اسلام هم همین بود تعداد کمی به پیامبر ص ایمان آوردند در جنگ‌های صدر اسلام هم همین گونه بود تعداد کمی از مسلمانان در مقابل تعداد زیادی از مشرکین و کفار قرار می‌گرفتند. علامه مصباح و شهید سلیمانی حتی یک لحظه هم در حقانیت راه و آرمان امام و شهدا و جمهوری اسلامی تردید نکردند و تا آخرین لحظه عمرشان و با تمام وجود از انقلاب و رهبری و ارزش‌ها دفاع کردند. شهید سلیمانی حق بزرگی بر گردن ملت ایران بلکه کشور‌های منطقه دارند؛ دشمنان به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم و دولت‌های مرتجع عرب با همه توان به میدان آمده بود بلکه بتوانند پیشرفت‌های مادی و معنوی ملت ایران را توقف کنند، چون می‌دانستند که مرکز مبارزه با مستکبرین عالم و خونخواهی ملت‌های مظلوم و مستضعف ایران است. شهید سلیمانی معنای حقوق بشر را فهمید و از آن دفاع کرد نه فقط در شعار بلکه در عمل از ملت‌های مظلوم منطقه و عالم دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید.

دشمنان به معنای واقعی کلمه از مقابله با ایران عاجز و درمانده اند و توان مبارزه و رویارویی با ایران را ندارد. تا زمانی که ایران پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار است، فتنه انگیزی دشمنان ادامه خواهد داشت و ما هم تا زمانی که آخرین مستکبر عالم را به گور نبریم و خاکش نکنیم دست از مبارزه و جهاد دست بر نخواهیم داشت.

امروز جامعه ما به تفکر انقلابی و جهادی شخصیت هایی، چون علامه مصباح یزدی و شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد و این‌ها به معنای واقعی در میدان بصیرت و مبارزه الگوی ما هستند و ما اجازه نخواهیم داد تا تلاش و مجاهدت امام و یاران و اصحاب امام رو در راس آن‌ها شهدای عزیز بی ثمر بداند. آشوب‌ها و فتنه‌ها نمی‌تواند ما را از پیمودن ادامه راه حق و حقیقت و انقلاب اسلامی منصرف کند بلکه ما را مصمم‌تر و قدرتمند‌تر خواهد کرد و ما به هیچ عنوان از اصول و آرمان‌های امام و شهدا کوتاه نخواهیم آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار