میرزائیان گفت: امروز دنیا با شهادت سردار سلیمانی نظاره‌گر بیداری و تقویت جبهه مقاومت در بلاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین میرزائیان نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در بیست و هفتمین جلسه شورای عالی استان‌ها ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت اسطوره زهد و تقوا فرمانده رشید و دلاور حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس معاون فرماندهی حشد الشعبی عراق و جمعی از همرزمان آنان را به فرماندهی معظم کل قوا تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امروز آمریکای جهانخوار و صهیونیست جنایتکار با طراحی شوم خود به خیال اینکه با شهادت فرمانده رشید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت از هم گسسته می‌شود، دست به چنین جنایتی زد.

میرزائیان بیان کرد: امروز دنیا نظاره‌گر بیداری و تقویت جبهه مقاومت در عراق، لبنان، یمن، سوریه و سایر بلاد اسلامی حتی در دورترین نقاط کره خاکی است.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: امروزه رئیس جمهور و دولتمردان آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و تمام آزادی خواهان دنیا علیه ترامپ جنایتکار لعن و نفرین می‌کنند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت: آنچه که باعث تسکین درد آزادی خواهان دنیا و ملت انقلابی ایران شد، انتقام و پاسخ دندان شکن به رژیم تروریستی آمریکاست که گوشه‌ای از اقتدار و انتقام ایران را به آمریکای خبیث نشان داد.

میرزائیان با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بامداد دیروز سپاه مقتدر جمهوری اسلامی با موشک‌های زمین به زمین پایگاه نظامی آمریکا را در عراق به آتش کشیدند.

او ادامه داد: از مجلس شورای اسلامی نیز به دلیل تصویب طرح سه فوریتی نمایندگان در تروریست خواندن دولت آمریکا که با حضور اعضای محترم شورای نگهبان انجام گرفت، تشکر می‌کنم.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: از رئیس شورای عالی استان‌ها و اعضای محترم هیئت رئیسه که به عنوان هیئت رئیسه دور سوم شورای عالی استان‌ها انتخاب شده‌اند می‌خواهم با تأسی از شهید سردار سلیمانی کار برای خدا و خدمت به مردم را در سر لوحه کار خود قرار دهند.

میرزائیان در تشریح مشکلات استان اصفهان گفت: شهر‌های اصفهان از لحاظ مشکلات زیست محیطی و آلایندگی در رتبه اول هستند که لازم است دولت محترم تدابیر خاصی را جهت رفع این آلایندگی‌ها اتخاذ کند.

وی افزود: خط ریلی اصفهان-تهران به طول ۴۵۰ کیلومتر در سال‌های متمادی تنها حدود ۱۰ درصد پیشرفت داشته است و با تکمیل این خطوط فاصله زمانی اصفهان به تهران کمتر از ۱ ساعت و ۳۰ می‌شود.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: ادامه داد: درباره لایحه مدیریت پایدار شهرداری‌ها در مجلس اقدامات خوبی انجام شده است که بودجه شهرداری‌ها از مالیات ارزش افزوده همچون سال‌های قبل تأمین می‌شود.

میرزائیان ادامه داد: انتظار داریم سازمان حمل و نقل شهری و دولت محترم نسبت به تأمین کسری بودجه حمل و نقل شهری کلانشهر‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در تشریح مشکلات شهرستان نظنز گفت: شهرستان نطنز به دلیل نبود بودجه لازم جهت تکمیل پروژه آبرسانی با مشکل مواجه شده است که امیدوارم از سوی وزارت نیرو این اقدام عملی شود.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها گفت: متاسفانه هنوز برخی از وزارتخانه‌ها مانند وزارت صنعت و معدن در ارتباط با احداث کارخانجات تولیدی با قوانین دست و پا گیر متقاضیان را دلسرد می‌کنند.

میرزائیان با اشاره به ایستگاه راه‌آهن بادرود گفت: در ایستگاه راه‌آهن بادرود روزانه ۲۳ قطار مسافربری توقف دارند، اما به دلیل نبود نظارت کماکان مشکلات رفاهی، خدماتی و فنی زیادی به چشم می‌خورد، لذا از آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم که دستورات لازم را جهت ساماندهی این ایستگاه استراتژیک صادر کنند.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم سراسر ایران می‌خواهم که به کسانی رأی دهند که علاوه بر تدین، انقلابی و مطیع رهبر بودن، تخصص لازم را برای تصویب لوایح داشته باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار