فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام خبر داد

برگزاری ۴۳ عنوان برنامه طی هفته مقاومت در ایلام

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: ۴۳ عنوان برنامه طی هفته مقاومت در ایلام برگزار می‌شود.

 سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد استانی دهه مقاومت، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک شخصیت و سرمایه معنوی جهان اسلام به نسل جدید به عنوان یک الگو و اسطوره جسور و شجاع معرفی شود.

وی با بیان اینکه راه مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان جهاد تبیین و انجام کار‌ها و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است، ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی با روحیه جهادی و مردم‌داری خود خدمات زیادی به ایران و محور مقاومت کرد و به واقع یاور مظلومان بود.

وی ادامه داد: در مکتب والای شهید سلیمانی شاخصه‌های انسانی، چون ایستادگی، مقاومت، ظلم ستیزی، وفاق و همدلی، خدمت به مردم و بصیرت وجود دارد.

وی بیان کرد: در این دهه ۴۳ عنوان برنامه با موضوع شهید سلیمانی و با محوریت جوانان و نوجوانان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود.

وی مطرح کرد: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های سازندگی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، برنامه‌های ورزشی از قبیل پیاده‌روی خانوادگی و صعود تیم‌های کوهنوردی بسیجیان به ارتفاعات استان، آزادسازی زندانیان معسر و جرایم غیر عمد، برگزاری یادواره‌های شهدا و همایش فرزندان حاج قاسم با محوریت نوجوانان در طول دهه مقاومت اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برنامه شاخص یاد یاران با اجرای مراسم محلی چمر در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مردم و مسئولان در یادمان شهدای قلاویزان مهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.