همایش بصیرت سلیمانی به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قزوین برگزار شد .

همایش بصیرت سلیمانی به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت : استان قزوین از حضور ۳ هزار شهید والامقام فیض می‌برد و قزوینی‌ها به حضور شهید آقا حمید محمدرضایی از سرداران مدافع حرم افتخار می‌کنند.

سردار رفیعی آتانی افزود: از گذرگاه‌های مختلفی عبور کرده ایم و امروز در قله افتخار ایستاده ایم. همه مفهوم حقیقی بصیرت این است که در حوادث بیدار باشیم و نقش آفرینی کنیم تا فتنه‌ای اتفاق نیفتد.

به گفته فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)؛ برنامه دشمن این بود که از یک انتقاد و اعتراض سوءاستفاده کند و ۸ ماه کشور را در بحران فروبردند.

سردار رفیعی آتانی افزود: سرنوشت امروز اوکراین نتیجه انقلاب‌های رنگین است، در حالیکه سومین قدرت اتمی بود، تمامی زرادخانه‌های هسته‌ای را به آمریکا تحویل داد و غرب بر خلاف وعده اش، هیچگاه از این کشور در برابر تهاجم، حمایت نکرد.

وی گفت: ضعف‌ها و مشکلات کشور با تکیه بر اتحاد و باور به مردم حل شدنی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) بیان کرد: قاسم سلیمانی، مردمی‌ترین شخصیت نظامی دنیاست و در مسائل منطقه‌ای در عراق و سوریه که همه در حال فرار بودند و از ۱۴ استان سوریه ۱۲ استان سقوط کرده بود، سردار سلیمانی وارد معرکه شد و با مسلح کردن مردم، به جنگ با داعش پرداخت.

سردار رفیعی اضافه کرد: دشمن با شخص قاسم سلیمانی مشکلی نداشت بلکه با راه قاسم سلیمانی که مالک اشتر، ولی فقیه زمان است، مشکل داشت.

وی گفت: ملت بزرگ ایران، مالک اشتر‌ها را در میدان نبرد تنها نگذاشتند. مالک‌های اشتر جبهه پزشکی با دستاوردهایشان ما را روسفید کردند و در مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند و شاهد مجاهدت‌های آن‌ها بودیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) بیان کرد: مدعیان علوم پزشکی و مقابله با کرونا امروز بیشترین تلفات را می‌دهند و ما خوشحالیم که با تکیه بر دانشمندانمان، بر این بیماری فائق آمدیم.

سردار رفیعی گفت: برآورد دشمن این بود که با اغتشاشات بین ملت و رهبری فاصله ایجاد کنند، اما خودشان اعتراف کردند که در این عرصه شکست خوردند.

وی اعلام کرد: تعداد شهدا و مجروحان امنیتی، انتظامی و بسیجی از تعداد اغتشاشگران کشته شده بیشتر بود و نیرو‌های امنیتی برای مقابله با فتنه صبر اختیار کردند و در عین حال اغتشاشگران به قرآن، پرچم و هیئت‌های عزاداری اهانت کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) افزود: فتنه ۱۴۰۱ فتنه دروغگو‌ها بود و با حضور به موقع مردم در میدان‌ها و آیین‌های مذهبی از جمله ۱۳ آبان و حتی مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام، با شکست روبه رو شد.

سردار رفیعی گفت: تنها ملتی که شانیت شکستن هیبت آمریکا را دارد، جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در سند راهبردی ۲۰۲۵ سه تهدید قدرت نظامی روسیه، قدرت اقتصادی چین و قدرت مردمی ایران برای خودشان متصور شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.