سامسونگ طراح مرسدس بنز را استخدام کرد

طراح مرسدس بنز به عنوان رئیس واحد طراحی گوشی های سامسونگ انتخاب شد.

سامسونگ اعلام کرد که هربرت اچ. لی (Hubert H. Lee) به عنوان رئیس واحد طراحی محصولات این شرکت انتخاب شده است. لی حدود ۲۰ سال تجربه کار در زمینه طراحی محصولات دارد و قبلا مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز در چین بوده است.

واحد طراحی سامسونگ که با نام MX Design Team شناخته می‌شود، مسئول طراحی دستگاه‌هایی مثل سری گلکسی اس، گلکسی زد، گلکسی تب و گلکسی واچ بوده و حالا سامسونگ امیدوار است که تجربه لی بتواند خون تازه‌ای در این واحد تزریق کند و محصولاتی با طراحی‌های زیبا در آینده نزدیک معرفی کند.

هربرت لی در صفحه شخصی خود نوشت: سامسونگ شرکتی است که تاکنون محصولات بسیار زیبایی روانه بازار کرده و باعث تحول عظیمی در صنعت موبایل شده است. من از این که به این شرکت پیوسته‌ام بسیار هیجان‌زده هستم و امیدوارم که بتوانم از تجربیات خود به‌خوبی در این شرکت استفاده کنم.

لی تاکنون جوایز مختلفی را برای طراحی محصولات مرسدس بنز در چین و آمریکا دریافت کرده است و انتخاب او به عنوان مدیر ارشد واحد MX Design Team سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت کر‌ه‌ای برنامه گسترده‌ای برای ارائه محصولاتی با طراحی‌های زیبا در آینده نزدیک دارد و روی تجربه و استعداد هربرت لی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

برچسب ها: مرسدس بنز ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار