آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سایر نقاط کشور در مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: بزرگترین آزمون استخدامی کشوری را داریم و خراسان رضوی و قرارگاه شمال شرق کشور دومین بخش از نظر تعداد داوطلبان است که این آزمون با حضور ۲۲۰۰ داوطلب در خراسان رضوی و بیش از سه هزار داوطلب در مجموع یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق برگزار شد.

او افزود: این آزمون در ۵ حوزه امتحانی برگزار شد و نتیجه این آزمون روز ۲۷ دی ماه بر روی سایت www.gozinsh.aja.ir منتشر می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در خصوص محور‌های آزمون استخدامی دانشگاه‌های افسری ادامه داد: بعد از این آزمون و پس از مراحل نهایی روان سنجی و ازمایش‌های بهداشت و درمان و تست امادگی جسمانی پذیرفته شدگان در اول مرداد ماه وارد دانشگاه‌های افسری ارتش می‌شوند.

آذریان با اشاره به هدف از آزمون استخدامی افسری بیان کرد: هدف آزمون استخدامی دانشگاه‌های افسری تکمیل کادر افسری در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در بخش‌های نیروی زمینی ارتش، نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی دریایی ارتش و دانشکده‌های وابسته ارتش است که خراسان رضوی و منطقه‌ی شمال شرق نزاجا در طول سال‌های گذشته بیشترین پذیرش را داشته است.

او تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حراست از مرز‌های کشور عزیزمان در خدمت به مردم نیز پیشتاز است و استقبال بالای جوانان به استخدام و خدمت در ارتش، نشانه محبوبیت ارتش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.