فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: به تازگی برخی در مورد عملیات کربلای چهار بین مردم شائبه‌های زیادی ایجاد می‌کنند.

بعضی به ایجاد شائبه در مورد عملیات کربلای چهار می پردازند به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در یادواره شهدای انقلاب و شهدای توپخانه، ادوات و زرهی دفاع مقدس در کاشمر گفت: در عملیات کربلای چهار به رغم اینکه بیش از ۶ ماه کار آماده سازی انجام شده بود و در بالاترین سطح آمادگی رزمی برای انجام عملیات قرار داشتیم، در کمتر از ۶ ساعت با دست خالی به مواضع قبلی بازگشتیم.

وی افزود: پس از بازگشت از عملیات کربلای چهار، جلسه‌ای با حضور جانشین فرمانده کل قوا و جمعی از فرماندهان در قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تشکیل شد و در مدت سه شبانه روز با برگزاری جلسات مستمر موارد منجر به شکست عملیات کربلای چهار بررسی و تصمیم گیری برای عملیات کربلای پنج انجام شد.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: در عملیات کربلای پنج نه تنها به همه اهداف و آرمان‌های تعیین شده رسیدیم بلکه حدود ۵۰ هزار کشته، اسیر و زخمی از عراقی‌ها گرفته شد.

سردار فضلی افزود: در عملیات کربلای پنج حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد رزمندگان لشکر سیدالشهدا (ع)، رزمندگان دریادل بسیجی بودند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج لازم و ملزوم همدیگر بوده و هر دو مولود انقلاب هستند که از متن امت برای دفاع از اسلام و انقلاب تشکیل شده و به میدان آمده اند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: امروز محتاج بازآموزی حماسه‌های بی نظیر و بی بدیل دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم.

سردار فضلی افزود: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی چهلمین سال از عمر پر خیر و برکت خود را پشت سر می‌گذارد و اکنون در آستانه ورود به پنجمین دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: به رغم وجود برخی مشکلات، مردم ولایتمدار ایران اسلامی پای دفاع از دین خدا و انقلاب اسلامی ایستاده اند و جشن ورود به دهه پنجم انقلاب را برگزار می‌کنند.

سردار فضلی به رشادت‌های رزمندگان کاشمری در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور چهره‌های وارسته و ملی همچون سردار شهید عاصمی بودیم که آثار و برکات حضورشان همواره مورد توجه بوده است.

انتهای پیام// ز.‌ی


برگزاری یادواره شهدای انقلاب و توپخانه ادوات و زرهی دفاع مقدس درکاشمر

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.