مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در دهه مبارک فجر ۳۰ هزار برنامه فرهنگی و هنری متمرکز استانی و شهرستانی در مدارس خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری ۳۰ هزار برنامه در مدارس خراسان رضوی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار گفت: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، روایتگری و خاطره گویی انقلاب و دوران دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی هنری، مسابقات کتابخوانی و آشنایی دانش آموزان با سیره امام خمینی (ره) و برگزاری نمایشگاه‌های دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب از جمله برنامه‌های دهه فجر در مدارس استان است.

وی افزود: در دهه فجر ۱۰۰ طرح عمرانی و آموزشی با مجموع ۵۰۰ کلاس درس و هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اصلاح سیستم گرمایشی مدارس خراسان رضوی ادامه داد: امسال یک هزار و ۴۰۰ کلاس درس با هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال به سامانه گرمایشی تجهیز شده اند و با توجه به میزان اعتبار، بطور میانگین سالانه سیستم گرمایشی ۳۰۰ آموزشگاه در خراسان رضوی اصلاح می‌شود.

خدابنده تصریح کرد: هم اینک ۱۶ هزار و ۱۵۰ کلاس درس سامانه گرمایشی استاندارد ندارند و سیستم گرمایشی آن‌ها متمرکز نیست که از بخاری نفتی و تابشی برقی استاندارد استفاده می‌شود همچنیین تمام مدارسی که از سال ۹۲ در خراسان رضوی احداث و نوسازی شده اند به سامانه گرمایشی استاندارد مجهز هستند.

انتهای پیام//م. ن


برنامه‌های مدارس خراسان رضوی در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.