مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی برای اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در شهر کرمان خبر داد.

رضا رضایی در جمع مدیران مدارس محل اسکان زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی با اشاره به استقبال مردم استان‌های مختلف و کشور‌های حوزه جبهه مقاومت برای حضور در سومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: در این شرایط اولویت ما در زمینه اسکان و رفاه زائران قرار گرفته و سعی داریم با امکانات موجود بهترین شرایط را مهیا کنیم.

به گفته رضایی، خانه معلم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، مهمانسرای فرهنگیان و حدود ۱۰۰ مدرسه در شهر کرمان آماده سازی و تجهیز و در اختیار زائران مرقد شهید سلیمانی قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در مدارس استان در ایام سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی از اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر متوسطه استان در روز ۱۳ دیماه در محل گلزار شهدای کرمان با حضور مسئولان استانی و کشوری خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از پیاده روی ویژه فرهنگیان و اجتماع آن‌ها در محل گلزار شهدای کرمان در روز پنجشنبه ۱۵ دیماه خبر داد و افزود: موکب‌های ویژه ادارات آموزش و پرورش نیز در گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه اندازی خواهد شد که علاوه بر خدمات رفاهی به زائران خدمات فرهنگی را نیز ارائه می‌دهند.

رضایی گفت: جشنواره کشوری عهد دانش آموزان دبستانی با شهید سلیمانی نیز با حضور دانش آموزان دوره ابتدایی سراسر کشور روز ۲۲ دیماه در کرمان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.