استقبال کشاورزان چهارمحال و بختیاری از کشت قراردادی گندم

تاکنون کشاورزان چهارمحال و بختیاری استقبال خوبی از طرح کشت قراردادی گندم داشته‌اند.

نعمت‌الله تقی‌زاده مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم ثبت نام کشاورزان در سامانه کشت قراردادی گندم گفت: تاکنون کشاورزان استان استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند و امید می‌رود با مشارکت حداکثری کشاورزان بتوان در پایان سال زراعی محصول قابل توجهی در استان برداشت شود.

وی افزود: طرح کشت قراردادی گندم در راستای ایجاد الگوی پایدار کشت، تحقق خودکفایی در تولید گندم و حمایت از کشاورزان با حذف واسطه‌ها و تولید محصول باکیفیت اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


تقی‌زاده اضافه کرد: کشاورزان می‌توانند برای ثبت قرارداد به وب سایت شرکت بازرگانی دولتی ایران مراجعه و نرم‌افزار کاربردی کشاورزی قراردادی را در گوشی همراه خود نصب کنند.

وی با تاکید بر اینکه سیم‌کارت تلفن همراه باید به نام خود کشاورز باشد تا فرایند استعلام به درستی انجام شود، ادامه داد: کشاورزان می‌توانند پس از ثبت مشخصات فردی و مشخصات سطح زیرکشت با تایید الکترونیکی، قرارداد را منعقد کنند.

تقی‌زاده گفت: کشاورزان با مشارکت در این طرح از بسته‌های تشویقی برای تهیه نهاده و بیمه محصول بهره‌مند می‌شوند و دولت بهای گندم دریافتی را به قیمت خرید تضمینی پرداخت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.