سامانه مها، ابزاری برای پیشگیری از سرقت اماکن

رئیس پلیس پیشگیری زنجان استفاده از سامانه مها را بهترین روش برای پیشگیری از سرقت اماکن عنوان کرد.

سرهنگ خلخالی رئیس پلیس پیشگیری زنجان با اشاره به مزیت‌های بسیار خوب سامانه مها، استفاده از این ابزار را بهترین روش برای پیشگیری از سرقت اماکن عنوان کرد.

وی گفت: سامانه مرکز هشدار الکترونیک (مها) با هدف افزایش سرعت عمل و تسریع دراجرای مأموریت‌ها در استان راه اندازی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری زنجان افزود: این سامانه به محض دریافت هشدار الکترونیکی، صحت آن را احراز و در کمترین زمان، مالک و مبادی انتظامی را از وقوع سرقت مطلع می‌کند.

سرهنگ خلخالی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از هزار امکنه در استان مجهز به سامانه مها شده اند، خاطرنشان کرد: جامعه هدف سامانه مها بسیار متنوع می‌باشد که در این بین طلا فروشی‌ها، ادارات دولتی، صنوف و مالکان منازل ویلایی از این طرح استقبال کردند.

وی افزود : از دیگر ویژگی‌های سامانه مها امنیت بالای مشترکان، کنترل و مراقبت شبانه روزی از مکان‌ها در طول همه ایام شبانه روز و قابلیت پشتیبانی نامحدود مشترکین و نظارت دائمی بر عملکرد سیستم است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در پایان با تاکید بر اینکه ارتقای امنیت و آرامش نیازمند مشارکت همگانی است، اظهار داشت: برای تحقق اهداف مورد نظر در حوزه امنیت و پیشگیری نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش مردم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.