بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید مفاد قرارداد لوکادیا منتشر شود تا مشخص شود چرا او به راحتی قادر به ترک ایران بود؟

امیرحسین اصلانیان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره  وضعیت این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به طور حتم شرایط پرسپولیس در ادامه این فصل لیگ برتر خوب پیش نخواهد رفت. به دلیل عدم حضور مهاجم ششدانگ، پرسپولیس در خط حمله با مشکل مواجه خواهد شد. هم اکنون مهاجمان پرسپولیس بازیکنانی نیستند که تمام فشار گلزنی تیم بر دوش آن‌ها باشد و با موفقیت از این مسئولیت خارج شوند. بر همین اساس از لحاظ روحی و روانی روی تیم اثرگذار خواهد بود و شرایط برای آن‌ها در ادامه سخت می‌شود.

اصلانیان  درباره جدایی لوکادیا بیان کرد: هیچ چیز از مسائل پشت پرده رفتن این بازیکن از ایران مشخص نیست. نکته بعدی هم این است که چه موارد و مفادی در قرارداد بازیکن خارجی ذکر شده است، اهمیت دارد که بازیکن به این راحتی ایران را ترک می‌کند. هیچ چیز تا به امروز مشخص نبوده است، اما باید شرایط به خوبی روشن شود تا اگر پرسپولیس ضرر و زیان دیده است، از این بازیکن غرامت بگیرد. به همین دلیل نیاز است تا باشگاه قرارداد این بازیکن را منتشر کند تا همه از مفاد آن مطلع شوند.

او  درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دیدار دربی۹۹ گفت: حدس می‌زدم این دیدار به دلیل یک سری مسائل همچون شرایط موجود فوتبال ایران، وقفه بیش از حد لیگ برتر، عدم آمادگی بازیکنان و… با نتیجه صفر بر صفر تمام شود، اما زدن ۴ گل در این دیدار دور از انتظار بود. سوالی هم از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دارم که با وجود این آلودگی زیاد آب و هوای تهران چرا باید این بازی برگزار شود، مگر ریه‌های بازیکنان فوتبال از آهن است که بازی را برگزار کردند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار