درحالی که ستاره آبی‌ها بازگشت زودهنگام به مسابقه پس از مصدومیت را تجربه خواهد کرد نفت آبادان در بازی برابر این تیم ۲ کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ادسون تاوارس در جدال با استقلال، غیبت دو ستاره نفت است.

حسن بیت سعید که به تازگی پس از رهایی از مصدومیت به تمرینات بازگشته بعید است در ترکیب اصلی مقابل استقلال قرار گیرد.

همچنین طالب ریکانی که پس از عمل جراحی مینیسک برای بازی کردن نیاز به دو الی سه هفته دیگر استراحت دارد، قطعا به مسابقه حساس یکشنبه نمی‌رسد. به این ترتیب سرمربی برزیلی نفت درست مثل بازی با نساجی دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

شیرالدین بابایف، مهاجم تاجیکستانی که به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل نمی‌تواند به زمین برود، دیگر بازیکن مصدوم نفت خواهد بود تا دست آن‌ها مقابل آبی‌های پایتخت تا حدودی بسته باشد.

در آن سو در شاهد بودیم که اتفاق ویژه ترکیب استقلال در دربی پایتخت نیمکت نشینی مهدی مهدی‌پور بود. ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت در بازی با پرسپولیس از وجود مهدی پور در نیمه دوم استفاده کند. به همین خاطر این ستاره جایگزین سعید مهری از دقیقه ۶۰ شد و برای آبی‌ها به میدان رفت.

حالا، اما به نظر می‌رسد دوری مهدی پور از ترکیب استقلال طول نکشیده و او از بازی با صنعت نفت آبادان به ترکیب اصلی برگردد.

با توجه به مصدومیت آرش رضاوند و دوری بلندمدت او از تمرینات و مسابقات، احتمالا ساپینتو در خط هافبک مجبور خواهد بود دوباره از مهدی پور استفاده کند. به عبارت بهتر دوری مهدی پور از ترکیب طولانی نبود و او خیلی زود شانس بازگشت به جمع ۱۱ بازیکن منتخب ساپینتو را به دست خواهد آورد.

مهدی پور یکی از ستاره‌های تاثیرگذار استقلال است که هر زمان در ترکیب این تیم قرار گرفته، عملکرد مناسبی داشته است. حالا نیز با حضور او مثل همیشه شاهد خط هافبک قدرتمند استقلال مقابل نفت خواهیم بود.

برچسب ها: استقلال ، نفت آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار