پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان سوار بر بازی دربی بود و در نیمه اول می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: بازی خوبی بود، زیرا فکر می‌کنم جام جهانی روی عملکرد تک تک بازیکنان اثر مثبت گذاشته بود تا بازی زیبایی را ارائه دهند.البته از حق نباید گذشت کادرفنی پرسپولیس و استقلال بدون ترس باخت، تیم خودشان را هجومی وارد زمین کرده بودند تا به ۳ امتیاز بازی برسند. البته اشکال ۲ مربی در این است زمانی که به گل می‌رسیدند به جای اینکه به حملات خودشان تداوم ببخشند بیشتر رویکردشان در این بود تا با تجمع در خط دفاع از گل زده خودشان محافظت کنند که این تاکتیک را چندان نمی‌پسندیدم.

تعویض های ساپینتو در زدن گل تساوی پرسپولیس کمک کرد 

او ادامه داد: چیزی که مشخص بود اینکه پرسپولیس سوار بازی بود و پس از زدن گل نخست می‌توانست به گل‌های بیشتر برسد، اما در چند موقعیت با فرصت سوزی بازیکنانش در این امر ناکام ماند. همین مسئله باعث  شد تا استقلال بازی را در ابتدا به تساوی و سپس به گل برتری هم برسد. به نظرم تعویض‌های ساپینتو کمک کرد تا پرسپولیس به گل تساوی برسد و در طرف مقابل هم تعویض‌های یحیی ما را رو به سمت جلو هل داد تا بازی بهتری ارائه بدهیم. اگر بازی ادامه داشت مطمئنم شاگردان یحیی این شانس را داشتند تا حتی به گل سوم هم برسند.

لوکادیا رفتار غیرحرفه ای از خود نشان داد 

کلهر درباره اینکه نبود لوکادیا در بازی دربی تاثیر گذار بود، گفت: درست است یورگن لوکادیا در بازی نبود و دیاباته هم با مشکل مصدومیت مواجه بود، اما خوشبختانه پرسپولیس از لحاظ مهره‌ای مشکل چندانی ندارد به طوری که در جریان بازی مهدی ترابی، امید عالیشاه و حتی بازیکنی مانند امیری که بازیکنانی چند پست هستند رو به جلو بازی کنند و عصای دست سرمربی بودند. جای تاسف دارد بازیکنی مانند لوکادیا که ادعا دارد در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده با رفتار غیر حرفه‌ای خود این اتفاق را رقم بزند تا زنگ خطر برای مسئولان باشگاه پرسپولیس به صدا در بیاید.

مهدی عبدی باید زودتر به زمین مسابقه می رفت 

او افزود: لوکادیا می‌توانست در این بازی دشوار گره گشا باشد، اما درست در بازی که به او نیاز بود به بهانه عجیبی از ایران رفت و دست سرمربی تیم را در پوست گردو گذاشت.‌ای کاش از ابتدا مهدی عبدی که تجربه گلزنی در دربی هم دارد درون زمین می‌رفت تا بیشتر کمک کند. سروش رفیعی هم با ورودش به داخل زمین هم جریان بازی را تغییر داد و در بحث حفظ توپ موفق عمل کرد به طوری که بازیکنان خیلی خوب همدیگر را پیدا می‌کردند.

جذابیت لیگ برتر فوتبال با حضور مدعیان قهرمانی افزایش می یابد 

کلهر بیان کرد: در تمام بازی پرسپولیس سوار بازی بود جز ۱۰ دقیقه نخست که گل خورد. نتیجه مساوی خوب بود، زیرا همچنان تیم پرسپولیس صدر جدول را در اختیار دارد. به هر حال این دیدار متفاوت‌تر از بازی‌های دیگر لیگ است و از حساسیت بیشتری نسبت به سایر بازی‌ها برخوردار است. تیم سپاهان هم خوشبختانه به تساوی دست یافت و یک اتفاق برای پرسپولیس بود که همچنان با صدر جدول فاصله دارد. اکنون چند تیم مدعی قهرمانی در لیگ هستند و همین موضوع جذابیت لیگ را افزایش می‌دهد. در پایان آرزوی موفقیت برای  مسابقات لیگ دارم و امیدوارم مسئولان‌امکانات بهتر و حرفه‌ای تری از لحاظ زیر ساخت ایجاد کنند و کیفیت چمن‌ها تا بازی‌های  بعدی  لیگ بهتر شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار