پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم تساوی در دربی چیزی از ارزش ها و لیاقت آبی پوشان کم نمی کند.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی در دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: بازی پرگلی را شاهد بودیم و استقلال می‌توانست این بازی را پیروز شود، اما این اتفاق رخ نداد. آبی پوشان در نیمه اول بازی فشار بر روی دروازه حریف  آوردند و گل مساوی را زدند.

او ادامه داد:  به نظرم خط هافبک و حمله استقلال در نیمه اول خوب نبودند و مهدی پور و قایدی باید در دربی ثابت بازی می‌کردند. قایدی قاتل پرسپولیس است و با سرعتی که دارد در نهایت می‌توانست بلای جان پرسپولیس باشد. البته آبی پوشان در نیمه دوم از ضعف دفاع پرسپولیس استفاده کردند و گل دوم را زدند.

نوری بیان کرد: تیم استقلال بعد از زدن  گل دوم عقب نشینی کرد و قایدی، مهدی پور و  میرزایی به زمین مسابقه آمدند تا در ضد حمله گل بزنیم. البته تعویض‌های ساپینتو نشان داد که آبی پوشان  بازی  تدافعی انجام ندهند و ضد حمله گل بزنند، اما بازیکنان به لاک دفاعی رفتند وبازیکنان تعویضی همانند  قایدی و مهدی پور هم در کار دفاعی شرکت کردند.

پیشکسوت استقلال گفت:  تیم استقلال گل دوم را به خاطر اینکه مدافع استقلال دید حسینی را کور کرده بود دریافت کرد. به هر حال ما راحت می‌بردیم، اما غفلت و عدم انجام وظیفه دروازه بان و مدافعان گل تساوی را دریافت کردیم. البته این تساوی هم چیزی از ارزش‌ها و لیاقت استقلال کم نمی‌کند. همچنین عقب نشینی آبی پوشان باعث شد که پرسپولیس فشار بیاورد و گل تساوی را بزند.

او اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس در نیمه اول ترسیده بود و عقب نشینی کرد و گل مساوی دریافت کرد.

نوری بیان کرد: به نظرم نبود بازیکنانی همانند قایدی و مهدی پور در نیمه اول بازی تاثیرگذار بود، اما نظر سرمربی تیم استقلال این بود که از این ۲ بازیکن در نیمه دوم استفاده کند. همچنین آرایش تیمی ساپینتو در نتیجه بازی دربی موثر بود.

پیشکسوت استقلال درباره ستاره دربی سرخابی‌ها گفت: به نظرم ارسلان مطهری زهرش را ریخت و با دوندگی زیاد توانست گل بزند. همچنین آرش رضاوند خوب بازی کرد و با تعویضش وسط زمین را از دست دادیم. حردانی هم جزو بازیکنان خوب این بازی بود. به هر حال از اشتباهات فردی پرسپولیس استفاده کردند و ۲ گل زدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار