پرونده مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار روز یکشنبه بسته می‌شود.

بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار روز یکشنبه به پایان می‌رسند و در حساس‌ترین بازی ها، پرسپولیس به مصاف پیکان می‌رود و استقلال هم در آبادان برابر صنعت نفت قرار می‌گیرد.

تراکتور- مس کرمان/ روز یکشنبه ساعت ۱۴

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته توانست اولین برد خارج از خانه خود را با هدایت خمز سرمربی اسپانیایی خود برابر پیکان به دست آورد و با ۱۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی می‌خواهند با حضور هواداران خود برابر تیم مس کرمان پیروز شوند تا همچنان در بالای جدول باقی بمانند.

در آن طرف، تیم مس کرمان هفته گذشته در دربی کرمان شکست خورد و با ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

پرسپولیس- پیکان؛شاگردان گل محمدی به دنبال بازگشت به صدر جدول/  صنعت نفت آبادان- استقلال؛ نبرد مربیان پرتغالی و برزیلی

شاگردان حسین خانی  با ۹ گل زده در گلزنی ضعف دارند و کادر فنی  باید برای این نقطه ضعف تیم خود  چاره‌ای بیندیشد.

تیم مس کرمان تاکنون نتوانسته تیم تراکتور را شکست بدهد و این تیم قصد دارد این طلسم را در تبریز بشکند، اما کار سختی برابر هواداران پرشور تبریزی دارد.

پرسپولیس- پیکان/ روز یکشنبه ساعت ۱۵:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس در دربی پایتخت برابر تیم استقلال ر دقایق پایانی توانست باخت را به تساوی تبدیل کند و با ۲۵ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

سرخپوشان پایتخت باید ۳ امتیاز بازی خانگی را به دست آورند تا همچنان صدرنشین باقی بمانند در غیر این صورت تیم گل گهر جای این تیم را در صدر جدول می‌گیرد.

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس چند روز پیش قراردادش را با سرخپوشان فسخ کرد و از آن طرف هم دیاباته مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد و نبود مهاجم نوک خارجی برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شده و خودروسازان از این ضعف می‌توانند استفاده کنند.

پرسپولیس- پیکان؛شاگردان گل محمدی به دنبال بازگشت به صدر جدول/  صنعت نفت آبادان- استقلال؛ نبرد مربیان پرتغالی و برزیلی

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته در بازی خانگی  برابر تیم تراکتور شکست خورد و با ۱۲ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

خودروسازان در سال‌های گذشته ۵ باخت برابر تیم پرسپولیس داشتند و تاکنون نتوانستند سرخپوشان را شکست بدهند و باید دید می‌توانند این طلسم را بشکنند یا نه!

مجتبی حسینی سرمربی پیکان  چند فصل پیش دستیار گل محمدی بوده و شناخت خوبی از تفکرات این مربی دارد و همین موضوع می‌تواند به حسینی کمک کند تا از استادش امتیاز بگیرد.

پرسپولیس- پیکان؛شاگردان گل محمدی به دنبال بازگشت به صدر جدول/  صنعت نفت آبادان- استقلال؛ نبرد مربیان پرتغالی و برزیلی

صنعت نفت آبادان- استقلال/ روز یکشنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور تابارز سرمربی برزیلی خود متحول شده و این تیم توانست در بازی خارج از خانه برابر تیم نساجی پیروز شود و با ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

برزیل ایران می‌خواهد در بازی خانگی برابر استقلال پیروز شود تا از منطقه سقوط فرار کند، اما کار سختی برابر حریف خود دارد.

در آن طرف، تیم استقلال هفته گذشته در دربی پایتخت در حالی که بازی را برنده شده بود در دقایق پایانی گل  تساوی  را دریافت کرد و با ۲۳ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

آبی پوشان با برد برابر تیم صنعت نفت آبادان شانس حضور در صدر جدول را دارند به شرطی که تیم‌های پرسپولیس و گل گهر  برابر حریفان خود شکست بخورند.

آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی و عارف غلامی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند.

جدال مربیان پرتغالی و برزیلی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.